saavuimme Santiagoon 14 tunnin lennon jälkeen. Santiagossa on kesä ja jakarandat kukkivat.


 Kävimme korkealla kukkulalla, josta näkyi koko kaupunki. Santiago vaikutta varsin modernilta kaupungilta. Kaupungissa oli mukava kesäinen tunnelma.


Kukkulalle menimme köysiratakondooleilla.


Kävimme katsomassa Plaza Constitutionilla Allenden patasta ja presidentin palatsia, jossa Allende kuoli 1973.


Huomenna Maipon laaksoon.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit