Lähdimme aamulla heti kahdeksan jälkeen hotellista kohti Torres del Painesin kansallispuistoa. Tiemme kulki hyvän matkaa satamatietä pitkin ja heti tuli vastaan Suomessakin tuttu näky: merimetsoja!


Satama-alueelle oli rakennettu Magellanin aluksen ja Beaglen kopiot. Beagle laiva tietysti oli mukana kun Beaglen salmi löydettiin ja Magellanin laiva kun ....


Kuljimme maailman lopun tietä pitkin

Lupasin edellisesssä tekstissä, että nandu kuvataan. Tässä nyt sitten yksi niistä monista kuvista. Nanduja oli aika paljon laiduntamassa lammaslaitumilla. Yksi uros selvästi hautoi munia.

Tässä Andien ibis 

 Upland goose eli valkopäähansu

Töyhtöcaracara

 Chilen flamingoja

Andien kondori

Pensassirkku

14m vesiputous

Kastanjaselkätyranni

Guanakoita oli satamäärin


Olemme nyt Hotel del Painessa ja huomenna on tarkoitus lähteä patikoimaan täältä hotelllilta Grey jäätikkövirralle. http://www.torres-del-paine.org/torres-del-paine.html

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit