Lähdimme aamulla heti kahdeksan jälkeen hotellista kohti Torres del Painesin kansallispuistoa. Tiemme kulki hyvän matkaa satamatietä pitkin ja heti tuli vastaan Suomessakin tuttu näky: merimetsoja!
Satama-alueelle oli rakennettu Magellanin aluksen ja Beaglen kopiot. Beagle laiva tietysti oli mukana kun Beaglen salmi löydettiin ja Magellanin laiva kun ....
Kuljimme maailman lopun tietä pitkin
Lupasin edellisesssä tekstissä, että nandu kuvataan. Tässä nyt sitten yksi niistä monista kuvista. Nanduja oli aika paljon laiduntamassa lammaslaitumilla. Yksi uros selvästi hautoi munia.
Olemme nyt Hotel del Painessa ja huomenna on tarkoitus lähteä patikoimaan täältä hotelllilta Grey jäätikkövirralle. http://www.torres-del-paine.org/torres-del-paine.html
Satama-alueelle oli rakennettu Magellanin aluksen ja Beaglen kopiot. Beagle laiva tietysti oli mukana kun Beaglen salmi löydettiin ja Magellanin laiva kun ....
Kuljimme maailman lopun tietä pitkin
Lupasin edellisesssä tekstissä, että nandu kuvataan. Tässä nyt sitten yksi niistä monista kuvista. Nanduja oli aika paljon laiduntamassa lammaslaitumilla. Yksi uros selvästi hautoi munia.
Tässä Andien ibis
Upland goose eli valkopäähansu
Töyhtöcaracara
Chilen flamingoja
Andien kondori
Pensassirkku
14m vesiputous
Kastanjaselkätyranni
Guanakoita oli satamäärin
Olemme nyt Hotel del Painessa ja huomenna on tarkoitus lähteä patikoimaan täältä hotelllilta Grey jäätikkövirralle. http://www.torres-del-paine.org/torres-del-paine.html
Kommentit
Lähetä kommentti